петък, 16 декември 2011 г.

Глава 3



Моника лежеше на една скала и съзерцаваше звездите. Времето беше меко и приятно, а тишината раздираше ушите й, само от време на време се чуваше песента на щурчетата и някой детски смях от къщите наоколо.
От храстите се чу шум и от нищото се появи едно много красиво момче. Имаше токова красиви зелени очи като прясна трева, а косата му имаше цвят на орех, беше висок и силен.
-Извинявай, май те изплаших аз съм Питър.
-Моника, приятно ми е.
Питър се загледа в Моника и я попита:
-Ако имаше рожден ден сега, какво би си пожелала за подарък?
-Ами може да е малко глупаво, но бих си пожелала звезда, истинска звезда.
Питър хвана ръцете й и прошепна:
-Затвори си очите.-В ръката й се появява малка кристална сверичка.-Отвори си очите.
Моника ахна от изненада.
-Красива е. Благодаря ти!
-За нищо. Подарявам ти я като знак на приятелство. Искаш ли да си моя приятелка?
-Ами добре, нямам нищо против.
Питър притисна ръцете на Мони една в друга и когато ги отвори те бяха празни.
-Когато си помислиш за звездата тя ще се появява, а като притиснеш ръце ще изчезва.
-Моника го погледна въпросително и го попита:
-Но как го правиш?
-Ами просто, аз съм повелителят на звездите. Мога да контролирам всяка звезда, включително и най-голямата Слънцето.
-Аз дали имам някаква дарба?-В очите ма Мони се четеше желанието да притежава някаква дарба.
-Може да разберем само трябва да отидем до храма на шаманите.
-До къде? Кои? Това да не е някаква секта?
-Мони забавна си. Не не е секта, това е група от мъдреци свързани с два паралелни свята, този и отвъдното. Всъщност ние в момента сме между двата свята. Преродените са същества, които са умряли, но са се завърнали от отвъдното. Така че ние можем да пътуваме из световете, разбира се това ще коства много енергия, физическа и психическа.
Моника спря да пита, защото след всеки неен въпрос се появяваха още 5-6 въпроса. Просто го подкани да я заведе при тези шамани.
-Та така води ме при тези шматки.
-Не шматки, а шамани.-Веднага я поправи Питър.
-Е както и да е.Ще ме заведеш ли при тези или ще ме поправяш за всяка грешна дума?
-Добре идвай с мен, но се дръж прилично и запомни шамани не шматки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар